10 תשובות
אני לא מבינה בזה
אין מה לעשות, תאמרי לו תודה על המתנה ותאמרי שאת מצטערת ושאת לא רוצה לפגוע בו ושזה לא הוא וזאת את.
חכי כמה ימים אחרי החודש
בדרך כלל הייתי אומרת לך להיפרד ישר אבל ידיד שלי קרה שהוא קנה מתנה לחברה שלו והיא הפרדה ממנו לפני וזה שבר אתו לגמרי
שואל השאלה:
אבל המתנה שאני קונה לו לחודש זה תמונה של שנינו ביחד
ואם אני איפרד אחרי שאני אביא לו את זה אז זה מטומטם כי מה הוא יעשה עם זה אחכ
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא משהן שאני בוחרת...
אני פשוט מרגישה רגשות לילדה כל שהיא
אנונימית
תספרי לו תגידי לו שעברו לך הרגשות או משהו ושאת ממש מעריכה את מה שהוא עשה בשבילך וזה ומתוך כבוד גם אני הייתי קונה מתנה כדי שלמרות הכל לא ילך בידיים ריקות
תספרי לן את האמת תגידי לו איך את מריגשה אל תשארי אותו רק בגלל שהוא קנה לך מתנה
תהיי עם בנות כי את ככה מרגישה
עניין יעבור אם הזמן אחרי שתפרדו אתם עוד ילדים לא תתכננתם להיפרד
את יכןלה לבוא לדבר איתי בהודעות יש לי אותו. עניין
קרה לי שחבר שלי קנה לי מתנה ליומולדת כבר ורציתי להיפרד ממנו. יהיה יותר נורא נראלי אם תקבלי את המתנה, עד כמה שזה כואב ביקשתי ממנו להחזיר אותה ולקבל כסף או זיכוי.
אנונימית
תגידי לו את האמת שאת חושבת שאת לסבית, תקשיבי אני מבינה שזה לא נעים בגלל שהוא כבר הוציא עלייך כסף, אבל את חייבת לו את האמת כי כל יום זה רק זמן שהקשר שלכם מתחזק ומתהדק, והוא יכול להתחיל להתאהב בך, או שהוא כבר, אני לא יודעת.. אבל בכל מקרה תספרי לו ותגידי שאת ממש מצטערת והוא יכול לקבל זיכוי אם יש לו קבלה..
תגידי לו את האמת
מקסימום יחזיר את המתנה
ג'נטלמן אמיתי היה מביא לך בכל זאת (ולא אני לא אומרת שהוא חייב), הרי את לא בחרת את הנטייה המינית שלך
אבל זה כבק סיפור אחר