9 תשובות
תשאלי את חברה שלך אם זה בסדר
אנונימית
כן למה לא?
למה היא צריכה לשאול את חברה שלה אם זה בסדר? מה היא רכוש שלה? לא!
היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה והיא ממש לא צריכה לקבל על זה אישור מאף אחד.
כן למה לא? לכי תבלי קצת, אל תרגישי לא נעים ללכת איתן בגלל שהן לא הכי טובות שלך...
כן למה לא? מה יקרה הם גם חברות שלך! הכל טוב
כן את תוכלי להתחבר אלייהן יותר וזה תמיד טוב שיש כמה חברות טובות ולא אחת
כן .. למה לא ? מקסימום ימאס לך תפליצי תירוץ
כן הזדמנות להתחבר אליהן יותר
רק אם את חושבת שיהיה לך כיף איתן