18 תשובות
רק עיפרון בגבות ומסקרה שקופה
לא
לא... אני מצב אבוד
לפעמים מסקרה מעגל ריסים וליפגלוס
רק מייקאפ כי הפצעונים שלי זה מזעזע
נופ
קונסילר ולפעמים קצת עיפרון גבות.
לא
למה את עושה פרח לכל אלה שרשמו לא?
לרוב לא, רק לאירועים
אם אני יודעת שאני אצא מהבית ביום הזה אז כן
כן, מייקאפ מסקרה ג'ל לגבות וסומק
אומרים לי שלא מתאים לי מייקאפ
אז מסקרה וליפגלוס ג'וסי כזה
נופ
כן. לא יוצאת בלי מהבית