7 תשובות
יכול להיות שיהיה לך פצע קטן אחרי זה אבל לא
לא
לא,
אבל יהיה לך נקבובית באותו נקודה שפוצצת,
בתור מישהי שמופצצת כמעט את כל החצקונים שיש לי הפנים
( יש לי איזה 7 אבל לא פוצצתי את כולם )
אני כל יום משתמשת במסכת פנים ביתית וזה המרכיבים -
2 כפות דבש וחצי כפית קינמון שימי כל יום על הפנים ל 10 דקות במשך שבועיים והכל יעבור לך!!!
ופעם בשבועיים אני משתמשת בחלבון של הביצה לוקחת נייר טובלת בחלבון ושמה על הפנים חזה מקטין באופן משמעותי את הנקבוביות ואין לי צלקות בקושי
אנונימית
וירוס מינוסים