2 תשובות
תגזרי ציפורניים, תשימי את הרגליים שלך במים חמים ותשייפי את העור המת, שימי קרם, ושימי לק יפה.
את יכולה ללכת לעשות פדיקור
ולקחת איתך חברה או משהו שלא יהיה לך פאדיחה לבד אם לא נעים לך...
ולקחת איתך חברה או משהו שלא יהיה לך פאדיחה לבד אם לא נעים לך...
באותו הנושא: