18 תשובות
אוי ואבוי
עולם מאוד דתי ומאמין, כנראה שגם עולם יותר אלים: הדתות האברהמיות עוינות במיוחד.
כמו בימי הביניים כל מי שמורד
באל למדורה
ולא היינו מתקדמים טכנולוגית
באל למדורה
ולא היינו מתקדמים טכנולוגית
עולם משעמם ואטום שכולם נמצאים באותן דעות.
מגעיל אותי רק לחשוב על זה חחח
מגעיל אותי רק לחשוב על זה חחח
אונגה בונגה.
עולם טוב יותר.
כבר הוכח שאנשים מאמינים הם בעלי שמחת חיים גבוהה יותר מאנשים לא מאמינים.
אז אם כולם היו מאמינים העולם היה חיובי יותר וטוב יותר :)
כבר הוכח שאנשים מאמינים הם בעלי שמחת חיים גבוהה יותר מאנשים לא מאמינים.
אז אם כולם היו מאמינים העולם היה חיובי יותר וטוב יותר :)
^^זה ככ לא נכון,
בתור אדם שנמצא בסביבה אתאיסטית הכל שמח, אף אחד לא מחויב לכלום, כולם פתוחים למחשבות וזה ממש לא עצוב.
אם את לא אתאיסטים אין לך זכות לומר שיש לנו פחות שמחת חיים!
בתור אדם שנמצא בסביבה אתאיסטית הכל שמח, אף אחד לא מחויב לכלום, כולם פתוחים למחשבות וזה ממש לא עצוב.
אם את לא אתאיסטים אין לך זכות לומר שיש לנו פחות שמחת חיים!
^^אויי האטימות
העולם המודרני עומד על חוסר אמונה כי אז אנשים לא היו פותחים את הראש לדברים אחרים כמו כימיה רפואה מדע פיזיקה וכולי
לא טוב.
אוי לא
עולם מאמין היה מוסרי יותר
איך מוסרי מישהי הייתה חושבת על גבר אחר היו תולים אותה בכיכר העיר
המאמינים היו רואים שהמשיח לא מגיע למרות שאין אף אחד חילוני, ואז הם ישתגעו.
העולם הרבה פחות מתקדם, הדת לא פעם דיכאה התפתחות.
אוכלוסייה קטנה יותר בגלל שהרבה יותר אנשים היו מתים ממחלות.
וישראל לא הייתה קמה.
אוכלוסייה קטנה יותר בגלל שהרבה יותר אנשים היו מתים ממחלות.
וישראל לא הייתה קמה.
^^^כן זה מוסרי להרוג אישה שבוגדת ואיש שבוגד
בערך אותו דבר לדעתי
חרא
באותו הנושא: