27 תשובות
מיקמק.
אקס בוקס
סוני
סוני
שואל השאלה:
רק סוניי
סוני ל נ צ ח.

אגב מישהו שיחק בדטריוט?
בגלל שאיני נמשך לגברים אני טיפוס של פלייסטיישן כמובן שאין לי בעיה עם כאלו שאוהבים אקס בוקס וגברים
שיחקתי אבל מזמן לא זוכר כלום
שואל השאלה:
אחלה גבר doctor
אני אחלה גבר?
י א י
שואל השאלה:
תעשו טובה תנעצו תשאלה
סוני וכע שיחקתי דטרויד זה אחד המשחקים
האנק הדמות האהובה עליי
וגם דניאל.
האנק מעניין דניאל לא כול כך אני מנסה להתחיח אותו מחדש שוב להגיע למקומות שונים
ב"סבב" הראשון שיחקתי בלי להרוג את קונור פעם אחת ואז פשוט נמאס לי וכל משחק אחר אני גורם לו למות כי אני רשלן
לץאני מנסה עכשיו להגיע ל"סוף הטוב ביותר"
הסוף שקארה עוברת לקנדה?
הסוף ביותר זה הרבה דברים זה שאף אחד לא מת חוץ מקונור כאילו לא רק 3 הדמויות אלה ממש כולם לא מתים ובמאבק ניראלי אתה הולך על הלא אלים (לא יודע לרשום תמילה באנגלית) קונור עובר צד והם מנצחים או משהו
זה ארוך יש הסבר בגוגל
אה אז כן עשיתי את הסוף הזה.
יעני הסוף שגם לוט'ר לא מת?
כע שכולם לא מתים אף אחד מהדמויות המעניינות במשחק לא האלה הראשים של גריקו לא האנק לא לוטר לא הבת והבן שעוזרים להם כאעלו ממש אף אחד
אה אז כן.
וואי באלי לשחק בזה עכשיו, דאמ
גם לי אבל אני קם עוד כמה שעות ובפעם הראשונה ששיחקתי שיחקתי זין כאילו עם הסיפור של קארה ומרקוס שיחקתי טוב אבל עם קונור לא
והבעיה שלהרוג אנשים במשחקמם כאלה נותן תחושה טובה כאילו האפשרות שלהחליט או לא ואז להחליט שכע
כן ושתמיד אפשר לחזור ולתקן אז לא מרגישים רע
לא הרגשתי רע במילא xd אבל משום מה שרוצחים זה מוביל לתוצאות פחות טובות
אני לא מבין תעולם הזה
זה תמיד תלוי את מי רוצחים.
רצחתי את כול מי שאפשר כולם מתו אצלי בסיפור של קונור
אתה יודע אם אתה מאהב של נורט ואתה חוטף כדור בלב בשלב של המלחמה אז היא באה ומציע לך תלב שלה ואז אחד ממכם מת שאתם מתנשקים תלוי מה אתה בוחר