5 תשובות
נהדר
חסר פה ההמנון של ברית המועצות אז לדעתי הטעם שלך לא טוב מספיק
חלק מהשירים פה הם שירים ממש יפיםם
אהבתי את הטעם שלך
אהבתי את הטעם שלך
רוב השירים יפים
אומיגאד , טעם נהדר. אתה שומע שירים *גם* משנת 2010 ומטה. שירים ישנים לדעתי הם הכי טובים. לדעתי המוסיקה של היום פחות יפה מפעם.הישנם הכי יפים.