5 תשובות
נהדר
חסר פה ההמנון של ברית המועצות אז לדעתי הטעם שלך לא טוב מספיק
חלק מהשירים פה הם שירים ממש יפיםם
אהבתי את הטעם שלך
רוב השירים יפים
אומיגאד , טעם נהדר. אתה שומע שירים *גם* משנת 2010 ומטה. שירים ישנים לדעתי הם הכי טובים. לדעתי המוסיקה של היום פחות יפה מפעם.הישנם הכי יפים.