6 תשובות
אכלתי ב12 המבורגר.. על מה את מדברת
וואלה.. קוטג. הכי רחוק שלי היום
לא אוכלת כלום כרגע אבל היה לי רצון לקום ללכת לאכול משהו
לא.
בורקס עם שוקולד אננס ורוטב טבסקו.
בורקס עם שוקולד אננס ורוטב טבסקו.
הייתה פעם אחת בלילה שעשיתי לעצמי חביתה עם סלט ואכלתי עם קוקומן
אני אוכלת שניצל עם גבינה
לא רע דווקא
לא רע דווקא
באותו הנושא: