4 תשובות
לדעתי ממש לא, למרות שזה תמיד כיף כשיש איתך עוד מישהו.
אני הייתי בפארקי שעשועים הכי גדולים בחול לבד... כי ההורים פשוט ישבו איפהשהו. בקיצור, זה קצת מבאס בתורים שאין עם מי לדבר וכו, אבל החוויית אקסטרים? אותה חוויה מדהימה
לא מוזר,
אבל כן יכול לגרום לך להשתעמם
מציע לך בחום להכיר לפחות חברה טובה 1 או 2
בהצלחה יקרה
אבל כן יכול לגרום לך להשתעמם
מציע לך בחום להכיר לפחות חברה טובה 1 או 2
בהצלחה יקרה
כן.
באותו הנושא: