3 תשובות
תני לזמן לעשות את שלו
זה קשה, אין מה לעשות הזמן יעשה את שלו,
אם את רוצה לדבר אני פה :)
אם את רוצה לדבר אני פה :)
גם אני עוברת פרידה עכשיו, את יכולה לשלוח לי הודעה שנחזק אחת את השנייה
באותו הנושא: