3 תשובות
תנסי להרדם, לי יש אימון בשש, ככה שנדפקתי יותר
אם את עושה אימון לבד ולא עם מאמן עדיף שלא לפני אימון צריך לישון טוב ולאכול טוב אם זה עם מאמן או משהו כזה תעשי מה שאת יכולה אבל יכול להיות שהביצוע שלך יהיה פחות טוב שעוד יום בכללי זה גם אימון בוקר ( אומרת את כל זה מניסיון לא בקטע רע )
שואל השאלה:
אוי בהצלחה
אוי בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: