5 תשובות
נראה לי שרק בהקבצות גבוהות
שואל השאלה:
5 יחידות..?
כאילו אבל מציגים מול הכיתה?
5 יחידות..?
כאילו אבל מציגים מול הכיתה?
אנונימית
כן אמורים להציג את זה מול הכיתה או מול המורה, אני לא יודעת איך זה אצלך, אבל יכינו אותכם הרבה זמן לפני
אצלנו לא היה דבר כזה בכיתה י' פשוט הגשנו לה אותו ואני ב5 יחידות בהקבצה הכי גבוהה
לא חושבת צלנו בכיתה י כותביא ומגישחם למורה ולא צריך להציג וזה
באותו הנושא: