12 תשובות
הגיוני
כן. אבל אל תסמכי על זה יותר מידי
אם הייתם ממש דביקות אז כן
שואל השאלה:
למה לא להסתמך על זה?
אנונימית
חחח אני גם הייתי ככה..
ואז התחלנו לריב מלא אבל לא בגלל שכבר לא יכלתי להיות איתה..
פשוט בגלל שהדברים שהיא הייתה עושה כבר עיצבנו אותי ממש.. היא כל הזמן ליד בנים הייתה משתנה ממש פתאום מרימה קצת את המכנס שייראו לה את התחת שאין לה חחח
ופתאום מורידה טיפה את החולצה שיראו את הציצי.. וזה התחיל לעצבן אותי או שהיא פתאום הייתה נותנת לי עקיצות כאלה שהיינו צוחקות עליהם וזה כבר התחיל לעצבן אותי בקיצור- כן זה נורמלי.
זה חרא אז את לא bff
שואל השאלה:
איך זה נורמלי שלחברה שלי יש כבר שנתיים bff?
אנונימית
כן אני גם לא מבינה איך אפשר להיות עם אותו בנאדם שנים..
שואל השאלה:
למה זה חרא?
אנונימית
כן אני מבינה את זה
היתה לי bff שנתיים
בסופו של דבר זה נהפך לדביק מידי וחונק וסתם הפריע
זה שאתן bff לא אומר שאתן צריכות להיות אחת עם השנייה כול יום כול היום כי לכולם זה נמאס באיזשהו שלב. אני נפגשת איתה באותה כמות בערך שאני נפגשת עם חברות אחרות, פשוט התחושה איתה היא שונה ואני מרגישה יותר בנוח איתה. לפעמים יש גם שיחות ספונטניות כשנגיד נפגשים עם עוד בנות ונשארים יחד אחרי, וכשאנחנו מרגישות שמיצינו נפרדים.