13 תשובות
גם אני לא אןכלת דגים:)
לא, גם אני לא אוכלת
לא אכפת לי מזה. זה אומר שהפה שלו יהיה פחות מסריח.
מעלה
מעלה, אם הוא גם לא אוכל בשר אז הכי טוב.
חח לא מה אכפת לי אם הוא לא אוכל זה לא שאני אלך לדוג ולבשל איתו תדג
איזה שאלת סטיפס אלוהים ישמור
למה שזה יוריד? תנסי לחשוב רגע שתי אנשים מכירים אחד את השני הרבה זמן נהיים חברים ואחרי חודש היא מגלה שהוא לא אוהב דגים היא תיפרד ממנו? איזה שאלות מפגרות יש כאן
לא
Ma?
לא
וגם אני לא אוכלת
מה אכפת לימה הוא אוכל
כל אחד שיאהב מה שבא לו
אנונימית