התחברות הרשמה

למה נעלמה לי האופציה של החברים לעט בסטיפס?

3 באוגוסט 2019, 00:00
חברים לעטמידע על סטיפס    
5 תשובות
באג כנראה
נ
נֹועָה❤
מוזר או באג
או שאתה יוצר מ21
S
Sapir890
אולי אתה בן יותר מ21?
-
-hhhh
אןלי עברת את הגיל
"
"KATE"
עברת את הגיל כנראה
ש
שווארטי לופס
באותו הנושא:
למה בסטיפס יש רק 2 אופציות או זכר או נקבה למה אין בנוסף מגדר אחר?
אני לא אוהבת את האופציה הזאת שיש בסטיפס
מה זה למה נעלמה לי האופציה של החברים לעט?
למה נעלמה לי האופציה לדווח על שאלות?
אם בסטיפס הייתה אופציה לסטיפס לגברים/סטיפס לנשים בלבד, איפה היו יותר ספאמים?
למה נעלם לי האופציה של חברים לעט?
אתם חושבים שצריך לעשות אופציה של המלצה בסטיפס?
למה נעלמה לי האופציה של לערוך את השאלה/תשובה?
רק לי נעלמה האופציה לתת פרחים?
מישהו יודע למה האופציה של החברים לעט אצלי חסומה?
יש אופציה למחוק תגובה שהגבתי בסטיפס?