11 תשובות
אני ממליצה לא למחוק כלום, אני הצטערתי שמחקתי ולא הצלחתי למצוא את התמונות.
כן.קשה אבל הכרחי.
לא
אלה מזכרות
שואל השאלה:
כל ההתחלה שלנו שם כל הקשר הכל הטובים והרעים
אנונימית
שואל השאלה:
זה בארכיון כבר שבוע לא עוזר
אנונימית
את חייבת למחוק כדי לשחרר.אם הוא ירצה אותך בעתיד חזרה הוא יבין וחוץ מזה שתחזרו על החוויות
שואל השאלה:
הוא לא ירצה
אנונימית
לדעתי לא
אני לא חושבת שכדאי לך לפני שתסתכלי עליהן באמת ותבכי, תשחררי את כל הרע את כל הרגשות השליליים אם תמחקי ישר אחרי שבוע תתחרטי, שימי אותן באיזו תיקייה ותפתחי רק לפעמים
לא כדאי למחוק. בטוח יש שם זכרונות שלא היית רוצה שימחקו, ולפעמים גם כשזה קשה צריך לדעת להתמודד עם זה. אם תמחקי את תתחרטי אחר כך כי ברגעים קשים של געגוע לא יהיה לך למה להתגעגע ובמה להיאחז
אני לא הייתי מסוגלת למחוק ובסוף חזרנו ואז שנפרדנו שוב והבנתי שזהו הוא לא מתאים לי ושחררתי מחקתי, כן כאב לי והרגשתי חרטה אבל זה גרם לי להתגבר ולהמשיך הלאה , ועכשיו יש לי אהבה חדשה.
אני חושבת שאל תמחקי עד שתרגישי במאה אחוז שזה הדבר הכי טוב בשבילך