18 תשובות
ממש משקיע בצחצוח שיניים, היגייני חח
מגזים, וזה גם לא בריא בדיוק כמו לא לצחצח שיניים מספיק זמן.
שהוא יסושי ונקי או איטי מאוד
שזה לא טוב זה ממש שוחק את השיניים אבל אם זה מה שגורם לו להרגיש טוב..
יסודי*
שהשיניים שלו הולכות לכאוב משחיקה
אנונימית
שואל השאלה:
היא אומרת שככה צריך, 2 דקות בכל צד, כמו שהשיננית אומרת
אנונימית
כלום
שיהנה
שהוא אובססיבי
וזה ממש לא בריא לשיניים
צריך 2 דקות בטוטאל
אנונימית
יש שני צדדים, אז איך הגעת ל10 דק
שואל השאלה:
לא יודעת מבחוץ מבפנים הלשון מקדימה מאחורה גם
אנונימית
מאיפה הכוחןת
שיננית מעולם לא תגיד לך לצחצח 10 דקות, לרוב ממליצים על 2 דקות ולי אמרו 3 כי יש לי גשר.
שאולי יש לו ocd
שהשיניים שלו חשובות לו...
אבל שמצחצחים יותר מדי זה לא ככ טוב אזז...
יא איטי