9 תשובות
העדפתי את האגדה של קורה, יותר פילוסופי.
שואל השאלה:
איזה קונספרציות קראת? ומה עם האיסטר אגס?
כן, מסכים.
זה מפליא שזאת סדרת ילדים.
שואל השאלה:
מפליא ביותר
א
כן אני ממש אוהבת אותה
אישית לא התחברתי לאגדה של קורה כי אני פחות בקטע של פילוסופיה ומודרניות ולכל ממש אהבתי את אווטר כשף האוויר האחרון והכל
אבל כן שתיהין סדרות ממש מעולותת
כן סדרה מושלמת
אף פעם לא חשבתי שאני יהיה במתח מסדרה מצוירת עד שראיתי אווטאר חח
חד משמעית