11 תשובות
איזה יפה אתה כותבב
אנונימית
ואוו אני גם רוצה לכתוב ככה,בוא נאמר שאם היא לא רוצה אותך יש לה בעייה כי אתה נשמע חכם וחמוד ומדהים ונחמד ומתחשב...ואין מה לעשות ככ..זה חלק מהחיים,אבל אתה בטח תמצא מישהי אחרת אני בטוחה בזה!
שואל השאלה:
כן, אני מנסה לצאת מזה..
בכל מקרה, אין לה שום בעיה, והבחירה שלב כבן אדם היא הגיונית, ואני מבין אותה
אנונימי
ניסית להגיד לה?
שואל השאלה:
לא בדיוק, אני פשוט קצת מתבייש
אנונימי
למה אתה כזה דרמטי
איזה חמוד. אתה נשמע בן אדם טוב שהיא תשמח להכיר. תנסה, מה כבר יקרה במקרה הכי גרוע?
תקשיב, אל תתבייש תגיד לה.
אחרת אתה באמת תהיה מיואש
אתם ידידים במציאות?
אנונימית
ומי היא
אנונימית
איזה חמוד זה!
הלוואי והיו יותר בנים כמוך!
אתה כותב? אתה צריך לכתוב!
אם אתה צריך יעוץ אז אני אשמח לעזור בקשר למקרה 3>