10 תשובות
כי זה דבר נוראי! תחשוב שמישהי בזוגיות עם מישהו שנה ואז הוא בוגד בה. מישהו שבוגד לא אוהב. אין דבר כזה
אנונימית
כי מן הסתם שבן אדם שאתה בוטח בו לא אמור לפגוע בך עם בגידה שזה כן דבר חמור.
כנראה שמי שבגדה בך (אם בגדו) לא אהבת אותה. אני לא מאחלת לך שזה יקרה לך אבל רק אם זה יקרה לך אתה תבין.
זה לא רק העניין שהוא בגד, זה העניין שלא היה לו אכפת לפגוע בי ככה ,שאני לא מספיקה לו אז הוא צריך עוד אחת, הוא פגע באמון שלי ואת האמון שלי לא כל אחד מקבל.
מקווה שתבין כמה אהבה ואמון לא באה בקל.
זה לא רק העניין שהוא בגד, זה העניין שלא היה לו אכפת לפגוע בי ככה ,שאני לא מספיקה לו אז הוא צריך עוד אחת, הוא פגע באמון שלי ואת האמון שלי לא כל אחד מקבל.
מקווה שתבין כמה אהבה ואמון לא באה בקל.
מזה בנות לוקחות בגידה קשה?!
זה לא קשור למין בגידה לכולם זה דבר שקשה לעכל
זה לא קשור למין בגידה לכולם זה דבר שקשה לעכל
כשמישהו בוגד בך בעיקר אם הוא קרוב אלייך זה פשוט כואב.
זה לא קשור לבן או בת לכולם הבגידה קשה פשוט בנות יותר מראות את זה מאשר בנים
זה לא קשור לבן או בת לכולם הבגידה קשה פשוט בנות יותר מראות את זה מאשר בנים
כי זה מאכזב ואפילו כואב לגלות שבן אדם שאת אוהבת והיית נותנת הכל בשבילו הכל לא היה עושה את אותו הדבר בשבילך..ועוד מישהו שאמור לאהוב אותך הכי בעולם.
זה כואב לסמוך על בן אדם, לתת בו אמון שהוא יכבד את המחויבות, לתת בו אמון שהוא באמת אוהב אותך והוא האחרון שהיית מצפה ממנו שיזלזל בזה ואז הוא הורס את הכול ובעצם מראה לבן אדם השני שהוא לא שם על כול זה, שהוא לא שם עליו, וזה עוד הבן אדם האחרון שהוא היה מצפה ממנו.
בגלל זה זה כואב.
בגלל זה זה כואב.
בבקשה תגיד שאתה לא רציני מזה השטויות האלה מה אם אתה בוגד בי אני אמורה לפרגן לך על זה אני לא מבינה
מזתומרת למה. כל עוד אתה מחויב להן והם מחויבות לך הן רוצות שתכבד את זה
כי זה קשה אין מה להסביר
באותו הנושא: