5 תשובות
קודם כל תרשמי את השם המלא שלך כדי שאם יחפשו אותך באינסטגרם והשם משתמש שלך זה לא השם הרגיל שלך, אז ימצאו אותך ישר... ואז אולי איזה מוטו שלך, או משפט שאת מתחברת אליו... או סתם משהו מצחיק או חמוד... תתייגי אנשים
תעקבו אחרי אני מענינת
אנונימי
שואל השאלה:
הביו שלי באנגלית- כזה-
the city......
16 the age
totally crazy
follow me why not?
הביו שלי באנגלית- כזה-
the city......
16 the age
totally crazy
follow me why not?
תרשמי את השם שלך בביו
אנונימית
שואל השאלה:
למה אם השם שלי זה השם משתמש?
למה אם השם שלי זה השם משתמש?
באותו הנושא: