7 תשובות
לי אישית לא היה כאבי גדילה אבל כן גדל שנה שעברה הייתי 31 ועכשיו אני 36
להיכנס לאמבטיה עם מים חמים אחר כל למרוח משחה לשרירים לעטוף אותן בשמיכה כזה שפשוט תחמם את האזור ולשים אותן על כרית או שתיים שיהיו על גובה ולנסות לישון
ואת יכולה לנסות למרוח שמן ולעסות את המקום לפני האמבטיה
ואת יכולה לנסות למרוח שמן ולעסות את המקום לפני האמבטיה
תמתחי את הרגליים כזה
זה לא יעבור אבל זה טיפה מכחיש את הכאב
זה לא יעבור אבל זה טיפה מכחיש את הכאב
מסאז'
אין לך מה לעשות פשוט על תלכי ואל תקחי כדור זה לא יעזור.... כדור זה למקרים נוראים כמו מחזור או כאבי בטן חזקים.....
אנונימית
תחפש כדורים נגד כאבים בבית
לא ניראלי שיש מה לעשות ...
באותו הנושא: