12 תשובות
שואל השאלה:
עלק ידיים קרב עם קנגורו וגמרנו

המוח התפתח אצלנו זה המנגנון היחידי שלנו!
אנונימית
שואל השאלה:
בטבע לא נשרוד בואי נדבר תכלס
בג'ונגל יאכלו אותנו ברגע

רק התחכמויות ומשחקי מוח
זה כל מה שיש לנו
אנונימית
היי הידיים שלי יכולות לשסע אריה.
אז אל תזלזלי
שואל השאלה:
נו לך לאפירקה ותילחם באריה נראה
אנונימית
מה זה קשור לטבע? תראירי לי אנשים שהולכים כול יום לנסות לשרוד בטבע
היום אנשים הם מפונקים
been there, done that
שואל השאלה:
ני לא מדברת על היום מדברת לפני כמה מאות אלפי שנים ויותר

כשבני אדם לא היו חיים בבניינים אלא בורחים מזאבים
אנונימית
זה נכון אבל מבנה גוף של אדם מתפתח בעזרת שרירים
זה ההגיון שמה שאנחנן שולטים בו זה ההגיון והמוח
זה הדבר היחידי שאין לאף חיה חוץ מאיתנו
בני אדם לא צריכים שריון, אצלם הפה ( קללות) והידים ( מכות) זה פותר להם את הבעיות
מסכימה איתך, חשיבה יפה
מה כושל בנו?
אנחנו שולטים בעולם