10 תשובות
איכ סליחה על הביטוי אבל גועל נפש של אמא
אנונימית
כל הכבוד לך שאמרת לה ולא פחדת, אני הייתי ממש מפחדת במקומך.
אם תכננת לצאת אז תצאי ותתעלמי ממנה, אם לא אז רק תתעלמי ממנה
לעשות שיחה ממש רצינית איתה
ואם זה לא עוזר לנסות לדבר גם עם האבא או למישהו שהיא תקשיב לו
פשוט תתעלמי וזה מאוד עצוב לשמוע דברים כאלה את יכולה להתקשר לזכויות הילד
כל הכבוד שענית זה מוגזם מה שהיא אמרה,תדברי איתה תגידי לה שזה פוגע בך ושהיא תפסיק עם זה,הכי חשוב לא להתייחס למה שהיא אמרה אני בטוח שאת מדהימה(:
אם היא רק פוגעת בך את לא חייבת להיות בקשר איתה, אולי תגורו באותו הבית אבל אתן לא חייבות לדבר..תפני לאבא שלך ותספרי לו על מה שהיא אומרת
כל הכבוד שאמרת לה את זה, זה לא בסדר איך שהיא מדברת. אני מקווה שהיא תבין שהיא ממש לא בסדר ותדברו
תקשיבי רציני שכל הכבוד. זה שהיא אמא שלך לא אומר שאת צריכה לשתוק על הדברים שהיא אומרת. באמת כל הכבוד, זה ראוי להערכה שאמרת לה את מה שאת מרגישה.
כל הכבוד על מה שעשית, ושלא נתת לה להשפיל אותך (לא כל אחת הייתה עושה את זה) אני מציע לך לדבר על עם חברה שלך או משהו קרוב אלייך

והאמת שאני לא כלכך חושבת שיש עם מה לדבר עם האמא כי היא אפילו לא הייתה צריכה להגיע למצב הזה... (לפי דעתי, אבל זו רק עצה)
באותו הנושא: