38 תשובות
קראתי למורה "סבתא"
קראתי למחנך שלי אבא
אף אחד לא שמע עד שחברה שלי הפדחנית צרחה את זה שקראתי לו ככה
אף אחד לא שמע עד שחברה שלי הפדחנית צרחה את זה שקראתי לו ככה
קראתי כמעט לכל מורה שהייתה לי אמא כמה פעמים
החלקתי באמצע הבית ספר על התחת
עשיתי גרפס באמצע מתכונת
נתקעתי בדלת/בקיר בכיתה לפחות פעמיים או שלוש
אני קצת מטומטמת
החלקתי באמצע הבית ספר על התחת
עשיתי גרפס באמצע מתכונת
נתקעתי בדלת/בקיר בכיתה לפחות פעמיים או שלוש
אני קצת מטומטמת
נפלתי מכיסא פלסטיק מול כל בית ספר
בכיתי מצחוק על משהו שהמורה אמרה בכיתה
כולם צחקו עלי :>
הלכתי עם חצאית לבנה והיה לי מחזור ולא ידעתי והלכתי עם כתם מאחורה כל היום .
הלכתי עם כתם של פיפי במכנס אחרי שהשתנתי במכנס וכולם צחקו עלי :(
כולם צחקו עלי :>
הלכתי עם חצאית לבנה והיה לי מחזור ולא ידעתי והלכתי עם כתם מאחורה כל היום .
הלכתי עם כתם של פיפי במכנס אחרי שהשתנתי במכנס וכולם צחקו עלי :(
ננעלתי בשירותים 5-4 פעמים
קראתי למורה אמא שכל הכיתה היתה בשקט אז כולם שמעו
לא יודעת אם ממש פדיחה אבל התעלפתי
היינו בהפסקה והייתי עם טרנינג לבן ואז פתאום המחזור נזכר שבא לו להתקיף מפה לשם כל המכנס *הלבן* שלי דם
היה טקס באולם עם שירים על ווליום חזק וכולם דיברו וחברה שלי אמרה לי משהו מצחיק וצחקתי כמו מטורפת, ובידיוק נכבתה המוזיקה והמשכתי לצחוק וכולם הסתכלו עליי
שנה שעברה שכחתי את כל המונולוג שלי לתיאטרון והייתי צריכה לאלתר את זה וזה היה פשוט זוועתי.
הייתי במחזור וביקשתי לצאת לשירותים ויצאתי עם התיק והמורה שאל אותי למה וכל הכיתה התחילה לצחוק עליו אז אני לא בטוחה על מי זה יותר אבל בסדר לול
אנונימית
קפצתי באמצע בית ספר כשכולם היו בחוץ והחזה שלי קפץ, מיותר לציין שכולם הסתכלו
אנונימית
נרדמתי בשיעור
בכיתה ו נראלי היה בשיעור ספורט תופסת זוגות ואז נפלתי ונפל עלי ילד וזה היה נראה ממש רע וזה היה ביסודי אז כולם עושים מזה ביג דיל..
קיבלתי מחזור ממש מוקדם וביסודי כמעט אף פעם לא הסכמתי להחליף בבית ספר כי זה יה לי מביך שאחרי זה יראו בפח פדים שלי, אז פשוט ייתי משאירה אחרי המון כתמים על הכסאות... ממש מביך.
אנונימית
גיהקתי שעה שלמה
דיברנו בכיתה על סרטים ואני רציתי להגיד איזה שם של סרט, שקראו לו עידן הקרודים.
ואני בטעות אמרתי עידן הקונדומים, זה היה כל כך מפדח, היה שקט נוראי בכיתה וכולם נעצו מי מבטים.
ביי.
אימלה תהרגו אותי בבקשה
ואני בטעות אמרתי עידן הקונדומים, זה היה כל כך מפדח, היה שקט נוראי בכיתה וכולם נעצו מי מבטים.
ביי.
אימלה תהרגו אותי בבקשה
בשיעור חינוך ישבנו במעגל ואז צחקתי על משהו (הייתי מצוננת) והמורה שלי צעק עליי שצחקתי אז זה הצחיק אותי עוד יותר והתאפקתי לא לצחוק ואז צחקתי מהאף ויצא לי וואחד בלון עם חוט של סמוחטה מול כולם
קראתי למורה אמא בטעות
זה קרה יותר מפעם אחת
בערך פעמיים שלושה פחות או יותר
אבל אני לא היחידה שעשתה את זה עוד הרבה התבלבלו בכיתה אז לא הייתי היחידה יש לי מזל
אור גזמה וואו את מסכנה
וגם כל שאר האנשים פה כל כך מסכניםוואו אני מרחמת עליכם
זה קרה יותר מפעם אחת
בערך פעמיים שלושה פחות או יותר
אבל אני לא היחידה שעשתה את זה עוד הרבה התבלבלו בכיתה אז לא הייתי היחידה יש לי מזל
אור גזמה וואו את מסכנה
וגם כל שאר האנשים פה כל כך מסכניםוואו אני מרחמת עליכם
ביום הראשון לבית ספר הרב ניכנס לכיתה והציג את עצמו הוא אמר יש לי 9 ילדים 2 בנים 2 בנות 2 בנים ואז 3 בנות ואז הוא אמר זה הרס את הסדר בתור בדיחה ואז מיתוץ שינה כמתי ואמרתי אז תהרוג אחת כת הכיתה היתפקעה מיצחוק והרב העמיד פנים שהוא לא שמע כלום.
וזה רק אחת מפדיחות רבות.
וזה רק אחת מפדיחות רבות.
נפל לי פד מהתיק וכולם ראו
אנונימית
וואי תקשיבו אני קוראת את מה שכתבתם ואני פשוט מתה מצחוק הרגתם אותי
אנונימית
ננעלתי בשירותים ביסודי ואז מישהו בא להציל אותי וגם קראתי למורים שלי אבא ואמא קרא לי כמה פעמים
thequeen שברת אותי מצחוק
וואי התפוצצתי
וואי התפוצצתי
המורה ביקשה ממני לצאת להביא מהמזכירות מספריים ושבאתי להיכנס לכיתה בטעות ניכנסתי לכיתה אחרת וכולם הסתכלו עליי
בכיתה ה' חברות שלי הפילו אותי לרציפה וגררו אותי ולא יכולתי לעצור
והחצאית והמכנס ירד לי ...
והחצאית והמכנס ירד לי ...
בשיעור לשון יצא שאני וחברה שלי דיברנו בקול על המחנכת, על זה שהיא בהריון וכול היום צועקת. המורה ללשון שמעה את השיחה ואמרה שצריך להתנהג אליה יפה ואז עניתי בחוסר טאקט:" זה בגלל ההורמנים היא ככה" היא תקעה לי אחרי זה מבט מפחיד
היועצת צעקה על הילדים שאמרו לי להתאבד ושאני זונה. רצו להעביר אותי כיתה כי אמרו *לי* להרוג את עצמי. הם היו שלושה
לא יודע אם פדיחה, אבל היה קטע בבגרות (לא זוכר איזו) שנרדמה לי הרגל וכשקמתי דפקתי מעידה של החיים כי הרגל שלי התפרקה לול, היה מצחיק
הדלת בכיתה שלנו נפתחת בלי שצריך להוריד את הידית אז פעם אחת בשיעור סוג של רצתי לדלת בשביל לצאת ונתקעתי בה ממש חזק (היא לא נפתחה).
יצאתי סתומה
יצאתי סתומה
כתם מחזור יאי
קראתי למורה שלי אבא
נפלתי לאחור עם הכיסא באמצע השיעור ובוא נגיד שזה לא הלך בשקט
היה שקט , אמצע מבחן , כל התיקים ליד המורה , ופתאום הצלצול שלי התחיל לנגן פול ווליום.
עליתי על כיסא ופשוט נפלתי
ובתחילת שנה כשהיה משהו לפני הקבצות אז הקבוצה שלי הייתה קומה אחת למעלה והייתה עוד קבוצה בכיתה שלנו אז התבלבלתי בין הימים נכנסתי לכיתה שלי ולא הבנתי למה יש שם ילדים מכיתות שונות
ובתחילת שנה כשהיה משהו לפני הקבצות אז הקבוצה שלי הייתה קומה אחת למעלה והייתה עוד קבוצה בכיתה שלנו אז התבלבלתי בין הימים נכנסתי לכיתה שלי ולא הבנתי למה יש שם ילדים מכיתות שונות
אני פאדיחה אחת גדולה
נתחיל בעצם הקיום שלי
אבל הכי גרוע לשיר בטקסי בית ספר
זייפתי ממש והבנתי שאני חסרת כישרון בדילאי וידיאו איזה כיף לא לעשות את זה שוב.
נתחיל בעצם הקיום שלי
אבל הכי גרוע לשיר בטקסי בית ספר
זייפתי ממש והבנתי שאני חסרת כישרון בדילאי וידיאו איזה כיף לא לעשות את זה שוב.
רצתי והתחלקתי מול כולם זה הכי מביך שיהיה לי
וגם נקרע לי הטייץ בתחת
וגם נקרע לי הטייץ בתחת