43 תשובות
כי הדעות שלו ממש קיצוניות והוא פשוט דוחה
כי הוא בן אדם עם דעה ממש קיצונית ומעצבנת
אני משתמטת עפ דרכון אירופאי יוקרתי
אני אוהבת אותו
והוא אותי.
כי הוא תומך טרור לכל דבר
אני שונאת אותו יותר בגלל שהוא דורש צומי
אני לא, הוא חתיך
דעות קיצוניות
תומך באירגוני טרור
הוא אנטי-ישראלי, הוא צחק ודרך על קברים של חללי צה"ל (אם אני לא טועה ביום הזכרון לחללי מערכות צה"ל), אמר שהחיילים טיפשים או משהו כזה
בקיצור, אין סיבה לא לשנוא אותו
אנטי ישראלי ואנטישמי
מה יש לאהוב בי תעני לי עונה לך
כי הוא יותר גרוע ממחבל
אנונימי
שואל השאלה:
ששי בחורה טובה
לא ידעתי מי זה לפני זה ורק ראיתי תגובות שנאה כלפיו, בגלל זה התעניינתי.
אנונימית
כי יש לו דעות שהרבה לא מסכימים איתם
ועדיין הוא יותר טוב מבני גנץ או יאיר לפיד
לפחות יש לו דעה
צוחק על אנשים שנפטרו זכרונם לברכה זה כבר יותר מידי.
דעות נגד המדינה אבל ממש רעות
אני שונא אותו כי הוא מכוער
הוא פאקינג פרסם את העמוד שלי בסטורי והוא עוקב אחריי
אנונימית
מקנאים בו כי חתיך
הוא שונא את *כולם*,
והצטלם מחייך בקברי חיילים
וחושב שכולם צריכים להתנהל בדיוק באותה הדרך שאיסלנד הזאת שלו מתנהלת.
שיטוס לאיסלנד מה אני אגיד לו..
לא חושבת שצריך בכלל להסביר למה, הודות לסנופקין^^^
ברגע שהוא ינח תפילין אני ידע שאוהבין אותו
כי הוא הצטלם ליד הקברים של החיילים וחייך והוא בן אדם דוחה ומגעיל והוא נגד ישראל והוא גזען ושוביניסט
אני אוהב אותו, אני עליתי השבוע פעמיים לשידור אצלו חחח
כי הוא שמלאני בן זונה שצריך לזרוק לעזה
ושיהנה שם, אחר כך שיגיד לי כיבוש
ואתה ערס ישראלי טיפוסי עם מנטליות מזרח תיכונית^
כי הוא נירא כמו מכונה ליצור פאות..
ארדואן_המלך
נכון כי אתה מכיר אותי אתה כזה מפגר
אני לא ערס, אני ימני ויהודי גאה
אותו הדרעק... ימני חשוך
ושמאלני שלא צריך לחיות פה
לדבר עם אנשים כמוך זה כמו לדבר לקיר, אי אפשר לצפות ממך לאיזושהי הבנה או תרבות
אמיר חצרוני הוא אליל נוער !
והשיער שלו אלוהי
אפילו התכתבנו באינסטגרם
אני פגשתי אותו 3 פעמים^
מה שתקליד
לא רוצה לדבר שלא יגרום
ריב כי אנחנו לא נסכים
קנאים
מיזה
מי זה
שונא את המדינה
אני לא שונאת אותו.
אני פשוט לא מסכימה עם הדעות שלו.
והוא תומך בדברים מזעזעים לדעתי
כי היא תומך במחבלים
אנונימית
אנונימית 3 תגובות מעליי מדברת לעניין
גאה בך
כי הוא דומה לשי בשידור