7 תשובות
שלי פי אלףף יותר גרוע
אנונימי
לא לשים על אף אחד,כולה שם משפחה
להתעלם מאחרים
אז מה ?
למה רוטשליד יותר טוב ?
מתרגלים, זה יחודי
למה רוטשליד יותר טוב ?
מתרגלים, זה יחודי
מה היטקוביזניזה יותר טוב
תאהבי את עצמך כמו שאת
תגידי לעצמך שזה רק שם משפחה...
באותו הנושא: