8 תשובות
human- בן אדם נראלי ככה כותבים
שירים של גלי, כי הם משמחים אותי
יש לי דיכאון מאובחן
אני שומעת ראפ בעיקר ומזרחית
באמת שאין קשר בין הדיכאון לסגנון המוזיקה, כל אחד והטעם שלו
לא יודעת אם יש "מוזיקת דיכאון" אבל כשאני הייתי בתקופה קצת קשה (לא דיכאון מאובחן) שמעתי הרבה אביב גפן
שירים דיכאוניים
שירים של הפיל הכחול למשל
אנונימי
כל אחד משהו אחר. לי אישית היו תקופות שסימפוניות אחר כך תקופה שירי מיימון וחנן בן ארי והיום זה רוק ומטאל
אני שומע רוק ומטאל
מוזיקה עצובה רק תהרוג אותי עוד יותר, אבל מוזיקה שמחה לא תואמת את המצב רוח שלי אז לא בא לי לשמוע אותה
לנה דר לי