11 תשובות
לחחח לגמרי
רצוי 2:00
מצוי שמונה בבוקר
כנראה אני אלך לישון בשבע ומשהו כי הזמר האהוב עליי מוציא אלבום בשבע
מצוי שמונה בבוקר
כנראה אני אלך לישון בשבע ומשהו כי הזמר האהוב עליי מוציא אלבום בשבע
יש זמן
8-10
11
שואל השאלה:
פאק אז מצבי טוב(??)
פאק אז מצבי טוב(??)
אנונימית
רצוי :
00:30
מצוי :
נרדמתי ב01:00
קמתי ב02:00
ועכשיו אני נישארת ערה כי אן אני ארדם אני לא אקום לאוטובוס
( יאוש (: )
00:30
מצוי :
נרדמתי ב01:00
קמתי ב02:00
ועכשיו אני נישארת ערה כי אן אני ארדם אני לא אקום לאוטובוס
( יאוש (: )
רצוי 00:00
מצוי 08:00:/
מצוי 08:00:/
אני יודע שזה דפוק אבל איך אני מעלה כאן שאלה לעזאזל
רצויי 21:00
מצוי 7:00 בבוקר
אני
מצוי 7:00 בבוקר
אני
אנונימי
סליחה, מה זה לישון שוב?
באותו הנושא: