11 תשובות
לחחח לגמרי
רצוי 2:00
מצוי שמונה בבוקר
כנראה אני אלך לישון בשבע ומשהו כי הזמר האהוב עליי מוציא אלבום בשבע
יש זמן
8-10
שואל השאלה:
פאק אז מצבי טוב(??)
אנונימית
רצוי :
00:30
מצוי :
נרדמתי ב01:00
קמתי ב02:00
ועכשיו אני נישארת ערה כי אן אני ארדם אני לא אקום לאוטובוס
( יאוש (: )
רצוי 00:00
מצוי 08:00:/
אני יודע שזה דפוק אבל איך אני מעלה כאן שאלה לעזאזל
רצויי 21:00
מצוי 7:00 בבוקר
אני
אנונימי
סליחה, מה זה לישון שוב?