7 תשובות
אובר טיפוח, נגיד לשים כל יום מלא מסיכות וקרמים ומשחות
(כמובן שטיפוח זה חשוב, אבל לא להגזים)
(כמובן שטיפוח זה חשוב, אבל לא להגזים)
זא הדעה שלי אז אממ אני חושבת הליכה,סגנון הדיבור,זה שכאילו הכל אצלו כאילו אממ פרפקציוניסטי? לא יודעת איך להסביר אבל כאילו שהכל ממש מסודר , לא עולה לי ככ מלא
תווי פנים נשיים.
פנים חלקות וגוף חלק בלי שום שיערה.. ממש לא יפה לדעתי
שואל השאלה:
מה זה תווי פנים נשיים ? זו בדיוק השאלה
מה זה תווי פנים נשיים ? זו בדיוק השאלה
אנונימי
-נמוך (הוא לא חייב להיות עכשיו 1.80, אבל מבחינתי מישהו שהוא מתחת ל1.68 בערך ייחשב נמוך)
-רזה וכחוש
-שיער ארוך (לאו דווקא שיער עד הישבן, יש בנים שגם נותנים לשיער לצמוח יותר מדי ואז הוא יורד להם לעורף)
ומסכימה עם מה שנאמר על גוף חלק ועל הרגלי טיפוח. גבר שעושה פן זה לא מושך
-רזה וכחוש
-שיער ארוך (לאו דווקא שיער עד הישבן, יש בנים שגם נותנים לשיער לצמוח יותר מדי ואז הוא יורד להם לעורף)
ומסכימה עם מה שנאמר על גוף חלק ועל הרגלי טיפוח. גבר שעושה פן זה לא מושך
אנונימית
עיניים עם ריסים עגולות וארוכות
באותו הנושא: