17 תשובות
אמא.. כי הייתי איתה רוב הזמן בזמן שאבא חוזר מאוחר מהעבודה
אמא, כי אבא ניתק איתי קשר(ההורים גרושים)
אמא כי ההורים שלי גרושים והיחסים שלי עם אבא גרועים
אמא
כי היא אמא
כי היא אמא
אמא, אני לא בקשר עם אבא שלי 9 שנים
אמא, מעדיפה שלא להגיד מה קרה עם אבא.
אמא כי הי תמיד הייתה כאן בשבילי ותמכה בי מאוד בתקופה קשה שעברתי
אמא היא יותר רגישה ואמפטית כלפי מאשר אבא
בזמן האחרון עם אבא שלי
פשוט יותר מבין אותי
פשוט יותר מבין אותי
אמא
עם אבא יש לי הרבה חילוקי דעות, וההשקפה שלו על דברים מובילה להרבה ריבים בינינו..
עם אמא זה יותר קל כי גם כשאנחנו לא מסכימות (שזה פעם ב...) היא עדיין מקבלת את הדעה שלי ולא מרגישה את הצורך לשנות אותה.
עם אבא יש לי הרבה חילוקי דעות, וההשקפה שלו על דברים מובילה להרבה ריבים בינינו..
עם אמא זה יותר קל כי גם כשאנחנו לא מסכימות (שזה פעם ב...) היא עדיין מקבלת את הדעה שלי ולא מרגישה את הצורך לשנות אותה.
אמא למרות שאני גרה עם אבא (הורים גרושים) כי לא יודעת זה מרגיש כאילו היא יותר מבינה אותי ואכפת לה ממני ודואגת לי...
אמא
אמא, ההורים שלי גרושים
שניהם
אמא מסיבה פרטית
לא יכולה לבחור!
נראה לי שאבא כי יש לי אחות קטנה שצמודה לאמא ואני עם אבא שלי כל הזמן
באותו הנושא: