התחברות
הרשמה
בנים הייתם יוצאים עם משהי חולה?
במובן של סכרת,בעיות בלב ודברים כאלה
11 באוגוסט 2019, 03:17
מחלות
3 תשובות
אם הייתי אוהב אותה אז ברור
S
Shmuel19
כן
s
sado catto
כיאילו זה שהיא חולה זה לא אומר כיאילו שלא היו רוצים אותה כמה ילדים
S
Shmuel19
באותו הנושא:
בנים הייתם יוצאים עם משהי שיש לה הפרעות אכילה? (אנורקסיה, בולימיה)
בנים הייתם יוצאים עם משהי שנראת כמוה בגוף והיא פחות ברגלים יותר בידיים וקצת גבוהה ממנה?
הייתם יוצאים עם מישהו חולה?
הייתם יוצאים עם מישהו שיש לו עין אחת כחולה עין אחת חומה?
בנים הייתם יוצאים עם משהי שגדולה מכם בשנתיים?
בנים, הייתם יוצאים עם משהי שהיא שומרת נגיעה?
הייתם יוצאים עם בחורה שהיא חולה?(המשך)
בנים, הייתם יוצאים עם מישהי שהיא 1.63, עיניים כחולות, שיער שטני-זהב כזה...?
הייתם יוצאים עם מישהי שחולה ב fmf ?
בנים , הייתם יוצאים עם שטנית עם עיניים כחולות , די רזה , גומות?
בנים אתם הייתם יוצאים עם משהי שאין לה חברים בכלל?