6 תשובות
אני לא אף אחד
_./
לי אכפת!
אני טבעונית
משתדלת לצמצם את השימוש בפלסטיק
נוסעת אך ורק בתחבורה ציבורית, רכב זה ממש פעמים נדירות וגם שימוש בשקיות בד
עושים נגד זה משהו
את יכולה לקרוא על זה בויקפדיה
תשובה מעליי זה לא מספיק שעושים נגד זה משהו
כולם צריכים לעשות שינוי קטן בחיים שלהם למען שנוכל לחיות פה קצת יותר מאוד 50 שנה ולהוציא קצת את הפרצוף מהמסך או מהחיים האישים שלהם ולחשוב גם על האחרים לא יזיק
אני חושבת על זה,אני לא זורקת לכלוך ברחוב.
משתדלת כמה שפחות להשתמש בתחבורה.
וכשאעבוג לגור לבד אחייה חיים מנימליסטים.
וגם אנסה להיות צמחונית