התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהדופק שלי איטי יותר כשאני בצום?
אני בצום כרגע והרגשתי את הדופק שלי והוא מרגיש איטי... מדדתי והדופק שלי הוא 59 והוא אפילו קצת לא סדיר לדעתי..
זה לא ככה בדרך כלל, יכול להיות שזה בגלל שאני צמה?
11 באוגוסט 2019, 19:50
3 תשובות
כן כן.
x
xTINKERBELLx
בגלל שאת לא עושה כלום, הגוף במצב של להוריד כל פעולה לא דרושה בשביל לשמור כוח, כמו מצב חסיכת סוללה בטלפון.
L
Logicisdaway
כן זה הגיוני כי את פחןת בפעולה
נ
נורמטיבית סהכ