תשובה אחת
לא!^
יש לי רב קו שהטענתי ב50 אז אני משתמשת בערך צבור ואצלי זה 13.50 לכיוון
מניחה שזה המחיר גם לכרטיס
יש לי רב קו שהטענתי ב50 אז אני משתמשת בערך צבור ואצלי זה 13.50 לכיוון
מניחה שזה המחיר גם לכרטיס
באותו הנושא: