7 תשובות
אין ברירה צריך להתגבר
אנונימי
כנראה כבר מצאו אותו והחליטו לגדל אותו
אנונימי
עם כמה שזה קשה וכואב אין מה לעשות וצריך להתקדם הלאה
שואל השאלה:
אני גם רוצה לתקן את מה שעשיתי עם הכלב שהיה לי , אם לא הוצאתי אותו מספיק אז את הכלב הבא אני אוציא הרבה
אני גם רוצה לתקן את מה שעשיתי עם הכלב שהיה לי , אם לא הוצאתי אותו מספיק אז את הכלב הבא אני אוציא הרבה
אנונימית
מכירה את ההרגשה אבל עברו שנתיים צריך להתקדם הלאה אני בטוחה שתמיד תזכרי אותו גם אם יהיה לך כלב חדש ואני בטוחה שזה ישמח אותך
קודם כל מה עשית בשנתיים שאיבדת אותו?
פירסמת מודעות עליו? פירסמת באתרים?
לכלב שלך יש שבב?
פירסמת מודעות עליו? פירסמת באתרים?
לכלב שלך יש שבב?
שואל השאלה:
אין שבב אבל עשיתי הכל פרסמתי בכל מקום אפשרי תליתי מודעות ושנתיים שלמות חיפשתי אותו בכל העיר שלי
אין שבב אבל עשיתי הכל פרסמתי בכל מקום אפשרי תליתי מודעות ושנתיים שלמות חיפשתי אותו בכל העיר שלי
אנונימית
באותו הנושא: