16 תשובות
גם אני את בלומהאוס, יש להם מלא סרטים שאהבתי.
בלומהאוס בלי ספק
שואל השאלה:
אסקייפ רום זה של סוני
הזאנר האוהב עליי בפורן האב
אנונימי
וואו כל כך בלומאהוס, הכי טובים בכל הקריטריונים.
תסריט,צילום,שחקנים הכל.
שואל השאלה:
באמת אני התחלתי מהסרט של הסר חבר שזה שהם מדברים בסקייפ ואחד םורץ וזה ואז ראיתי םעילות על טבעית ואז מת או חובה וכל זה ולדעתי אין להם סרט אחד שהוא לא טוב
שואל השאלה:
גם תברח ואנחנו זה של בלומהאןס
מעדיפה קומדיה
שואל השאלה:
יש להם מזל טוב זה אימה וקומדיה
כל הסרטים האלה שציינת לא טובים אבל אני אלך על וורנר ברוס
אני חושב שאני מעדיף וורנר ברוס, אם תחלק את כל סרטי האימה הטובים שלהם בכל הסרטים שלהם יצא לך ממוצע סרטים טובים יותר גבוה מבלום האוס
בלומהאוס
שואל השאלה:
זה לא אותו בעלעם השם דומה לבלומהאוס זה ג'יסון בלום ולוורנר ג'יסון אחר
שואל השאלה:
למי לבלומהאוס לא שידןעלי
יואו יש להם גם את אסקייפרום
הוא לא מפחיד בשיט אבל הוא סרט ממש טוב
שואל השאלה:
ואו גם אני את בלומהאוס יש להם כל סרט קאץ בסוף יש להם גם את הרוע שבפנים שממש אהבתי