9 תשובות
one more light של linkin park
הוא סוג של מוקדש לזכרו של סולן הלהקה שמת
love of my life של קווין
זה שיר פשוט מושלם ומרגש
"fuck you" של לילי אלן נדמה לי, שיר שמרגש את כולם.
FML
בדיוק כמו שאני של רביד פלוטניק.
מרגישה כאילו השיר נכתב עליי ועל המציאות שלי, החיים שלי.
the fray - never say never.
יש המון
אני אלך דווקא על שיר יחסית חדש
"זה עוד לא אבוד" של ג'יין בורדו
כי הוא מתאר ממש במדויק את המציאות העצובה שלנו, אבל בנימה אופטימית של אמונה באדם.
יש שם משפט ששורף לי בלב "מחנכים את ילדינו, סובלנות היא גדולתנו, רק לכל מי שדומה"

ממליצה לשמוע הוא גם מאוד יפה
evanescence- tourniquet
.
skyscraper - demi lovato
פשוט שיר מדהים.
מרגש אותי בזה שהוא נותן לי הרגשה שאי אפשר לשבור אותי.