7 תשובות
תחכי.. אין מלעשות
לחכות??
מה את כבר יכולה לעשות
ההורים שלי הכירו בגיל 15, התחתנו בגיל עשרים ומשהו, שנה הבאה 30 שנות נישואין. את לא יכולה לדעת אם קשר יחזיק או לא
וזה שנשיקה זה הכי רחוק זה לא נכון (חבר שלי ואני בני 15 ואנחנו טיפה יותר מזה אנחנו קצת מיניים אבל לא שכבנו ולא כלום) אז פשוט תזרמי עם זה ומה שיבוא יבוא בזמן שלו
אנונימית
עדיף לך פשוט לחכות אני ממליצה לך לא ללכת יותר רחוק ממה שתיארת בנתיים. את תתחרטי על זה
שואל השאלה:
כן אבל אני לא רוצה להתחתן מוקדם, יש לי עוד כלכך הרבה דברים לעשות. כמובן שחלק מהדברים שאני רוצה לעשות אשמח לעשות עם הבן זוג, אבל מאחרי הצבא אני רוצה להיות חופשיה
אנונימית
שואל השאלה:
למי שמכיר/ה: אני כמו טד מוסבי מ"איך פגשתי את אמא" כזה רק באישה.
אנונימית
תזרמי עם זה את אך פעם לא יכולה לדמיין לאן החיים יובילו אותך.