7 תשובות
כי הם מעדיפים להשען על מישהו אבל בתכלס זה נכון
מה זה למה? כי רק ה' עוזר לנו? בלעדיו יתברך אנחנו כלום.
שואל השאלה:
לא, ממש לא.
את עוזרת לעצמך, ולא אלוהים.
אנונימי
שואל השאלה:
אתה, סליחה
אנונימי
אנחנו חסרי אונים. מיאפה לאדם בכלל ייה לו כח לעשות משהו אם לא מאת ה' יתברך? אם ה' לא רוצה שמשהו יצליח - זה יכול להצליח? מה, אנחנו נתגבר על רצון ה' יתברך? מה שכן, מאיתנו נדשרת רק השדלות מסוימת, אבל התוצאה היא רק מאת ה' יתברך, לא אמיתנו.
לא יודעת
ולמה שאלוהים יעזור להם אם הם יעזרו לעצמם ?
אם הם עזרו לעצמם אז כנראה שהצליחו בעצמם אחרכך אומרים הוא עזר לעצמו אז אלוהים עזר לו
בטחח
אנונימית