5 תשובות
לקרוא ספרים ברמה גבוהה, לראות חדשות, כתבות באתרי חדשות
לשבת וללמוד אני יודע שזה קשה
אבל זה חשוב כדי להצליח בחיים גם עם זה לא נראה ככה עכשיו
ואני כמוך נכשל בכל דבר אבל צריך לזכור שזה רק דף עם ציון זה לא יעזור לך בעתיד
פשוט תעשי מה שאת אוהבת אני לא אומר שלא צריך ללמוד אבל לדעתי זה חשוב
ותאמיני לי גם לי זה קשה רצח
קודם כל להבין שאת לא טיפשה.
אני בכלל לא קראתי ספרים בילדות(וגם עכשיו בקושי)
לא התעסקתי בדברים 'חשובים' בילדות כל הזמן הייתי בחוץ משחקת עם חברות שלי.
אני גרועה באנגלית(התחלתי ללמוד את הabc רק בכיתה ג'(עד עכשיו אני לא קוראת שוטף(עולה ליב))
מתמטיקה אני מגרדת את העובר.
ואני לא חושבת שאני טיפשה.
הידע שלך במקצועות כאלו או אחרים לא קובע אם את טיפשה או לא.
את יכולה להיכשל במתמטיקה ובכל זאת להיות חכמה.
אני מציעה לך לעבוד על החשיבה הזאת, אם כל הזמן אמרו לך שאת לא חכמה אז מן הסתם שזה מושרש לך בראש, תעבדי על שינוי המחשבה הזאת.
אם בכל זאת באלך ידע כללי ולפתח את הידע שלך זה אחלה, תקראי ספרים על כל מיני דברים שמעניינים אותך..
וואי כנל
תמיד חייתי בבועה ואני עדיין מרגישה טיפשה רצח, אבל אף אחד לא יכול להחליט בשבילך מה באמת חשוב. לדעתי. מה שעושה לל טוב הוא מה שחשוב, זה בסדר אם המוח שלך יותר יצירתי ממחושב וזה לא אומר שאת טיפשה בכלל
בכל מקרה קריאת ספרים עוזרת מאוד
אני לא ממש יכולה לעזור כי אני מזדהה מדי ;;
שואל השאלה:
חח זה בסדר
אני שמחה שיש עוד אנשים כמוני ^
אנונימית