3 תשובות
כן באהבה
שואל השאלה:
אתה כנראה לא מבין מה זה off ושברוסיה יש , ימין ושמאל כמו בישראל , ימין זה נאו נאצים , אני שואל מה אתה תעשה עם תראה בן אדם ברחוב עם סואסטיקה ברחוב.
אתה כנראה לא מבין מה זה off ושברוסיה יש , ימין ושמאל כמו בישראל , ימין זה נאו נאצים , אני שואל מה אתה תעשה עם תראה בן אדם ברחוב עם סואסטיקה ברחוב.
אנונימי
באותו הנושא: