8 תשובות
לשכוח ממנו
לנסות לשכוח ממנו. האופציה הכי טובה.
אנונימי
להתקדם הלאה, עם כמה פשוט שזה נשמע. לצאת עם חברות, לבלות עם ההורים, לעשות מה שבא לך. וברגע הנכון, גם אם זה יקח כמה שנים, את תאהבי שוב אני מבטיחה לך
אם את צריכה לפרוק אני כאן.
ופשוט תלכי עם חברות שלך למקומות, תשכחי ממנו, הוא לא שווה אותך!
מציירים אותו הכי מכוער שיכול להיות חח
Ma0
תנסי לנתק את הרגש. תחשבי רגע עם הראש. מי ש"איבדת" זה בן אדם בוגד. על זה שאיבדת אותו, אני לא חושב שאת אמורה להיות עצובה כי הוא פשוט בן אדם נוראי (מעצם זה שהוא בגד). ואם את מבואסת מהבגידה, פשוט תזכרי ממי זה הגיע - מבן אדם בוגד ונוראי ואז תנסי להפנים שלא כל האנשים ככה. הרוב אנשים טובים
הזמן היא התרופה הכי טובה שאת יכולה לקחת.
תצחצחי קצת את הראש בכלמיני יציאות עם חברות תעשי דבריפ אחרים שלא עשית. אולי תמצאי תחביבים חדשים.
פשוט לעשות הכל רק בשביל להמשיך הלאה בהמשך כבר לא יזיז לך אם הוא יקפוץ לך במחשבה או תיראי אותו ברחוב
את יכולה לכעוס עליו וזה בסדר
הדבר הכי חשוב הוא לבדוק שאין לך רגשות אשם כאילו את זו שגרמת לזה לקרות
אם ישנם רגשות כאלו התייחסי אליהם תני להם ביטוי ונקי אותם
מה שתבחרי אחר כך יהיה בלב שלם ורגוע יותר