6 תשובות
כי להיות מודע לעצמך זה לא קשור לאינטליגנציה
לא יודע אבל עובדה שהם כאלה
שואל השאלה:
אבל הם מצלמים את עצמם איך הם לא רואים?
אנונימית
התרגלנו כולנו לחיות את ה"אני הפנימי" וה"אני הייצוגי"
לפעמים אנו פשוט חושבים שהאני האמיתי הוא זה החיצוני כי רק עליו אנו מקבלים משוב ביום יום,
וככל שחולף זמן רב יותר מהפגישה האחרונה עם האני הפנימי כך הוא הולך ונשכח
ועמו נאבדת המודעות

"-פעמים רבות האדם תופס את עצמו כפי שהוא חושב שהסביבה תופסת אותו-"
לדעתי זה לא קטע של חוסר מודעות עצמית, יותר קטע שלא אכפת להם ממש מה הסביבה חושבת עליהם
שואל השאלה:
יש פעמים שזה חייב להיות מודעות עצמית, יש מקרים שהם עושים את זה בשביל שיאהבו אותם מלכתחילה..
אנונימית