5 תשובות
כי זה חשיבה אחרת
האמת היא שאני חושבת שזה מפני שאנשים לא חושבים שאפשרי שתהייה אהבה בין שני אנשים בהפרש גילאים גדול יחסית, או שהם חושבים שרוב הסיכויים שזה לא אהבה, אלא ניצול של אחד הצדדים (הגבר הגדול).
לי לא אכפת. אבל מי שזה מפריע לו בדכ טוען שהם רוצים דברים שונים והם במקומות שונים בחיים. לפעמים הבן 17 מוכן לחכות כמה שהיא תרצה ולפעמים לא. 14 זה צעיר לקיום יחסים
מינסיוני בעיניין
היה לי חבר בן 17 ואני בת 14 בידיוק כמו שאמרת כולם אמרו לי כל מיני דברים רעים בעיקר שאני יפרד ממנו כי זה לא טוב בשבילי אבל אני הבנתי שהגיל לא משנה את כמות אהבה ותכלס בנים בגילאים הגדולים הרבה יותר מבינים ומכילים מילדים בגילי ולגביי המחשבות שרצות לו בראש מנהלים על זה שיחה ופותחים את הדברים אם זה לא הולך למקום טוב והוא לא מסכים נפרדים אין פה מקום לספקות
היה לי חבר בן 17 ואני בת 14 בידיוק כמו שאמרת כולם אמרו לי כל מיני דברים רעים בעיקר שאני יפרד ממנו כי זה לא טוב בשבילי אבל אני הבנתי שהגיל לא משנה את כמות אהבה ותכלס בנים בגילאים הגדולים הרבה יותר מבינים ומכילים מילדים בגילי ולגביי המחשבות שרצות לו בראש מנהלים על זה שיחה ופותחים את הדברים אם זה לא הולך למקום טוב והוא לא מסכים נפרדים אין פה מקום לספקות
תכלס לא אכפת לי מהפרשים קטנים של שנתיים שלושה ארבעה חמישה שישה שבעה עם לא הגזמתי..אבל כשמישהו בן 30 יוצא עם מישהי בת 15.. בואי אחותי זה נחשב פדופיליה וחוץ מיזה היא כנראה לא חושבת לכיוונים כאלה ואחרים ולכי תדעי מה הוא יכול לעשות לה שהם לבד עם הבנת למה התכוונתי.. מי אני שאשפוט..
באותו הנושא: