10 תשובות
הם מדהימים
יש להם תרבות שונה
כי הם בריטים
הם לא ויש להם מבטא מושלם (אחמ אחמ ג'וזף מורגן)
לא נכוןן
ג'וזף מורגן הבן אדם הכי מושלם שראיתי אי פעם

אופס רק רציתי לומר
ממש ממש לא. בריטים זה הדבר הכי יפה שנוצר
בריטים מגניבים אני אוהב את המבטא
למה מוזרים?
לדעתי היפנים קצת מוזרים, יש לי תחושה שיתנפלו עליי עכשיו
אנונימית
היי שקט הם לא מוזרים ויש להם את המבטא הכי מושלם בעולם
i just took a dna test turns out im a 100% british