6 תשובות
תנסי לעודד את שתיהם ולהראות להם שחשוב לך שהם ישארו ביחד
אל תדאגי כל ההורים הרבים , גם שלי רבים הרבה ושל רוב המשתמשים כאן .
אין לך מה לדאוג , הם ישלימו והכל יהיה בסדר (:
יכול להיות שזאת סתם מריבה, אל תסיק מסקנות ותלחיץ את עצמך.
תנסה לחבר ביניהם אולי
כל ההורים רבים. מתישהו השנה ההורים שלי רבו ביום שאבא שלי טס לחול והוא אמר שהוא אף פעם לא יצא ככה (מהבית לטיסה) וממש דאגתי שהם יתגרשו. אבל הוא חזר והכל בסדר:)
אגב הוא טס בגלל עבודה לא בגלל הריב או משהו
אם הם התחתנו והולידו ילדים סימן שהם ידעו שלפעמים יהיו גם קשיים, והסכימו לקחת את זה עליהם. מערכות יחסים יפות נמדדות גם ברגעים מאתגרים, הם בחרו לחיות ביחד ולהתחייב להכיל אחד את השנייה. לא מתגרשים כל כך מהר, ובטח שלא בגלל ריב. תן להם זמן. אלו הבעיות שלהם והם יפתרו אותן כמו ילדים גדולים. הכל בסדר
תנסי לדבר עם שתיהן לבד לנסות להבין מה קרה אבל לא בכל סיטואציה אפשר להתערב .
הגיוני שההורים יריבו יש דברים שאפשר להתערב ויש דברים שהם אישיים ואולי לא ירצו גם לשתף אותך .