9 תשובות
אם אנחנו מכירים וזה אז אתן חיוך קטן אבל אם לא אז לא
אם לא עם
ואהיה מבולבלת כי זה מוזר לראות מישהו שלא קיים
אבכה מהתרגשות
אני אקפוץ לתוך שיח ואתצפת עליו מבין הצללים.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונמית הזאת הרגה אותי
בבקשה תתקן לאם זה מחרפן אותי שכתוב עם
אנונימית
תודה, חמוד;)
אנונימית
אחבק אותו ואדבר איתו
כשיש קראש שאתם ביחסים טובים זה מעולה כי אני לא צריכה להילחץ או לברוח לצד השני או משהו
אנונימית