5 תשובות
לאהוב את עצמך
אני מצטערת שאתה עובר את זה , תספר את זה למישהו, אל תשאיר את זה לעצמך.
אני פה בשבילך אם אתה צריך לדבר
אני ממליצה לך ללכת לפסיכולוג אולי, זה נשמע כאילו יש לך הפרעות אכילה ובעיה בדימוי עצמי ואני חושבת שפסיכולוג יוכל לעזור לך יותר מהאנשים בסטיפס.
אני מבינה איך אתה מרגיש אבל עד שלא תהיה שלם עם עצמך שום דבר לא יעזור
שואל השאלה:
וואו וואו שלא תטעו, אני אוהב את עצמי, אני חושב שאני נראה מעולה אבל אני פשוט רוצה להשאיר את זה ככה ולא להשמין.
אנונימי
אולי בגלל שאתה לא שותה מספיק מים